Support waar je op kunt bouwen

Automatisering maakt werken efficiënter en beter controleerbaar. Fijn, maar hierdoor moet u dus wel te allen tijde kunnen vertrouwen op uw software. 4EF begrijpt heel goed wat de gevolgen voor uw bedrijf kunnen zijn wanneer kernprocessen problemen ondervinden of zelfs helemaal stoppen. Ondersteuning bij calamiteiten is voor ons dan ook vanzelfsprekend. Ons team staat altijd klaar bij functionele vragen over uw ERP Systeem of technische vragen die betrekking hebben op de database.

Service

Problemen met uw database die in de regel het meest voorkomen en onderdeel zijn van onze service:

  • performance controle & tuning van Progress databases
  • Restore na Progress database problemen
  • Locking problemen in MFG/Pro.

Heeft u een ander probleem of weet u überhaupt niet wat het probleem kan zijn? Bel! 0570-769046. Wij staan u graag te woord.

 

Licenties

Licenties van Qlikview, NiceLabel, Progress/OpenEdge en Streamserve [OpenText] kunnen via 4EF besteld worden. Van deze programma’s zijn wij gecertificeerde partner en hierdoor in staat om deze licenties niet alleen te leveren, maar ook de software aan te passen aan het nieuwe aantal licenties. Zo hoeft u niet te werken met verschillende contracten, maar is één contactmoment met ons voldoende om snel weer verder te kunnen.

 

Support

ERP software support is een van de onderdelen waar wij regelmatig support op verlenen. Of het nu gaat om servicecontracten op hun omgeving, strippenkaarten tijdens vakantie of het beheren van uw volledige ict-omgeving; het is bij ons in overleg allemaal mogelijk.
Daarnaast kunnen wij als support ook zorgen voor regelmatige updates en onderhoud van uw software, zodat u te allen tijde kunt vertrouwen op de automatisering binnen uw bedrijf. Wel zo prettig!